Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

vrijdag 1 april 2011

PHOTO STORY

WAT KAN JE DOEN MET 'PHOTO STORY'?

Met Photo Story maakt u diashows met behulp van uw digitale foto's.
Met één klik op de knop kunt u foto's retoucheren, draaien of bijsnijden.
Voeg verbluffende speciale effecten, soundtracks
en zelf ingesproken tekst toe aan uw fotoverhalen.
Vervolgens geeft u ze een persoonlijk tintje met titels en onderschriften.
Door de kleine bestandsomvang zijn uw fotoverhalen gemakkelijk te verzenden per e-mail.
U kunt ze bekijken op uw tv, computer of een draagbaar Windows Mobile-apparaat.

Dit leerde we gisteren in de les media.
Samen met 2 andere cursisten (Els en Karolien)
maakten we in een mum van tijd een videoverhaal.
Heel handig en makkelijk om te proberen!.
Misschien maken de vijfdeklassers nog een videoverhaal voor de kleuters!


Hier het verhaal:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten