Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

zondag 17 april 2011

Er even tussenuit... citytrip Rome!

Vakantie...
een citytrip naar een stad waar ik nog nooit eerder vertoefde: Rome of Roma!
Het enige echte openluchtmuseum!
Gedurende 5 dagen verdiep ik me in de ontstaansgeschiedenis over het Romeinse rijk.
Als ik de reisgids erop nalees,
weet ik nu al dat de tijd te kort zal zijn
om het oude Rome grondig te kunnen bezichtigen:
de vele musea, de architectuur,...
Op mijn verlanglijst staan o.a.:
Vaticaanstad (Sint-Pietersbasiliek, Sixtijnse kapel, Vaticaanse musea),
Colosseum, Forum Romanum, Pantheon,
Villa Borghese, Trastevere,
Spaanse trappen en de Trevi fontein.
Een intense en boeiende vakantie...
Ik geef in elk geval mijn ogen de kost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten