Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

dinsdag 5 april 2011

ONO IDIOT

Even reclame maken met de rockband
waar mijn jongste broer Kris Vlaeminck 'drummer' van is.

"ONO IDIOT"
Alternative-Americana-Indie

Ono Idiot is een leuvense rockband
beïnvloed door Wilco, Mogwai, the Jam, Slint,...
Enkele jaren geleden opgericht met als doel:
muziek maken die hart en onderbuik raken.


Members:
Bart Hedebouw
Gerrit Degeest
Kris Vlaeminck
Dries Debie

Zij stellen hun tweede cd voor:

CONTACT:

Naam: Debie Dries
Adres: Tervuursevest 255
3000 Leuven
Tel: 016-20 51 15
Gsm: 0474-87 42 44


NOG EVEN DIT:
* Geniet mee met één van hun vele live optredens...


* Optredens zie onderstaande link:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten