Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

maandag 18 april 2011

Festival del Colores: Clemens Briels

Deze week stak een enveloppe in de bus met een uitnodiging
tot een vernissage van een onbekende kunstenaar: Clemens Briels.
De uitnodiging trok me aan om die kunstenaar uit Nederland (Heusden) te ontmoeten.
Een bijzondere ontmoeting... die man is nog te weinig gekend in Vlaanderen
niettegenstaande hij wereldwijd exposeert. 
Eén van zijn vele kunstwerken was het kunstwerk van de Olypische Winterspelen in 2002!

De uitnodiging:
Nieuwe Kunstexpositie van 13/04/11 met opening op zondag 17/04/11,
"Festival del Colores", Clemens Briels (NED)

Op ZONDAG 17/04 opende Schepen van Cultuur, Kris Declercq,
deze prachtige en exclusieve kunstexpositie voor Roeselare, om 16.30.
Aanwezigheid van Clemens Briels
Entertainment: Body Paint Eline Deblauwe, interpretatie van Briels werk op levend model.
 
"Me gusta el vino, me gusta las tapas, me gusta tu"
Copyright by Clemens Briels. 


Waar?
  Kunstgalerie De lange Litanie te Roeselare
In 'De Lange Litanie' neemt kunst
een belangrijke plaats aan in het totaalconcept dat de uitbaters
aan hun gasten willen bieden.
Kunst wordt meestal gelinkt aan een wit strak decor waar
stilte de bovenhand haalt.
De galerie presenteert kunst op een totaal andere manier;
sfeervol decor en zalige muziek.
ART&CHILL
 
Om de 2 maanden veranderen de werken in De Lange Litanie.
Met hart en ziel gaan de uitbaters steeds weer op zoek naar de juiste werken
die hun kunnen verwarmen zodat zij die warmte naar de gasten toe
kunnen brengen.
Een geheel wordt gevormd..


 

Bekijk zeker zijn website: http://www.clemensbriels.nl


ENKELE VAN ZIJN KUNSTWERKEN:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten