Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

woensdag 16 februari 2011

Stopmotionfilms: Happy B-day!

Een taart, een bloem, een geschenk krijgen op jouw verjaardag is geweldig!
Wat nooit ontbreekt is een kaart met een mooie wens!

Hieronder enkele verjaardagskaarten op een originele manier (eigen creaties):











3 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel leuk wat we zullen maken voor vaderdag. In mijn groepje hebben we de
    achtergrond al gemaakt.
    Merijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor vaderdag gaan we een stop-motion
    film maken. Ons groepje heeft al goeie en grappige ideeën. Het zal leuk worden. Groetjes Raoul

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor vaderdag maken we ook zo'n stop-motion filmpje. Het wordt echt geweldig Justine,Charlotte,Elise,Amber,Maury en ik zitten samen in een groepje. Het wordt echt geweldig!!! We gaan een super tof filmpje maken
    met een vliegtuig en al !!! Hopelijk gaat het goed lukken,want we hebbben super ideeën


    -x-x-camille-x-x-

    BeantwoordenVerwijderen