Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

zaterdag 5 maart 2011

Een muzische reclame: " Willkommen, bienvenue, welcome! "

Thalys maakt reclame.  Zij maken gebruik van een fragment uit de musical 'CABARET'.

Cabaret is een Broadwaymusical uit 1966, geschreven door Joe Masteroff, met muziek van John Kander en liedteksten van Fred Ebb. Op de musical is ook de film Cabaret uit 1972 gebaseerd, met Liza Minnelli in de hoofdrol. Het verhaal speelt zich af in het vooroorlogse Berlijn in de Kit Kat Klub. In Nederland zijn al diverse uitvoeringen geweest van de wereldberoemde musical.



2 opmerkingen:

  1. grappig dat ze van een musical
    een reclame hebben gemaakt
    goed gevonden,goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel leuk omdat ze de reclame met wat musical het maakt hebben en er zit een leuk ritme op.


    Henri

    BeantwoordenVerwijderen