Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

zondag 23 januari 2011

Werken met e-mindmaps in de weroles!

Een wordle maken en een powerpoint voorbereiden met bijhorende presentatie kwam aan bod in het eerste trimester.  Sinds kort leerden de vijfdeklassers ook kennis maken met het programma
e-mindmaps.
Een 3-tal weken werkten de leerlingen (binnen de methode 'Mundo: biomundo') rond het klimaat, de planeten...  De groepen kregen als opdracht een synthese op te maken via e-mindmaps rond een opgegeven planeet.
Vol enthousiasme stortten de leerlingen zich in hun nieuwe opdracht.

Zie fotoreportage:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten