Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

donderdag 27 januari 2011

Gedichtendag op donderdag 27/01/11

Gedichtendag is ieder jaar het poëziefeest van Nederland en Vlaanderen. Op 27 januari 2011 staat de poëzie een dag lang in het zonnetje. Liefhebbers verspreid organiseren op die dag een grote diversiteit aan eigen poëzieactiviteiten op scholen, in bibliotheken en winkels, culturele instellingen, op het werk of gewoon op straat. Kranten, radio, televisie en het internet klinken die dag een stuk poëtischer.  Het thema van Gedichtendag 2011 is Nacht. De eeuwenoude fascinatie voor de nacht maakt het tot een van de meest bezongen onderwerpen.

Ook onze school verdiepte zich in diverse gedichten en creëerden...








1 opmerking: